En kulturelt stærk by
Alle kommuner vil gerne tilbyde borgerne et rigt kulturliv, samt markedsføre sig som kulturelt fremmelige overfor omverdenen. En kulturelt stærk by tiltrækker borgere, erhvervsliv, samt turisme.
Kulturbanner.dk tilbyder kommuner at styrke byens brand og øge markedsføringen af byens kulturelle begivenheder gennem et samarbejde med selve kommunen og byens kulturelle arrangører. Effekten er en unik og forstærket placering af byen på danmarkskortet - uden omkostninger for kommunen.
Kulturbanner.dk tilbyder konceptet uden beregning for kommunen, herunder opsætning og vedligehold af systemer, salg, montage og demontage af bannere, samt drift af tilhørende website med bookingsystem.
New York, London, Stockholm, København og Aarhus er i gang!
- Bliver din by den næste, der vil bringe city dressing til et nyt niveau og se godt ud med kulturbanner?
Kulturbanner.dk har indgået aftaler med Københavns Kommune (over 200 bannere bannere) og via vores søsterselskab, Harboe Skilte A/S med Aarhus Kommune (over 100 bannere).
Der annonceres fortrinsvist for Mega Events og kulturelle begivenheder.
Konceptet KULTURBANNER, går i sin enkelthed ud på følgende:
1. Kulturbanner.dk indgår aftale med byen (kommunen) om opsætning og drift af et nærmere aftalt antal bannersystemer monteret på lygtepæle langs udvalgte indfaldsveje og andre fordelagtige placeringer.
2. Kulturbanner.dk udlåner og opsætter og vedligeholder - uden omkostninger for kommunen – et patenteret bannersystem, som på en unik måde skåner både banner og lygtepæl, således at bannerne altid hænger pænt og sikkerhedsmæssigt forsvarligt. I perioder hvor der ikke er monteret bannere er systemet stort set usynligt, idet dele af systemet demonteres.
3. Montage og demontage af bannersystemer varetages omkostningsfrit for kommunen, af kommunens udvalgte samarbejdspartner på servicering af lygtepæle.
Aftalen med kommunen indeholder blandt andet retningslinjer for, hvilke kulturbegivenheder, der må reklameres for, ligesom rammerne for den grafiske udformning af bannerne lægges fast. Konceptet er uden omkostninger for kommunen og en “win-win situation” for kommunen, byens kulturarrangører, borgere og erhvervsliv.
Se HER hvordan vi gør det i København: Københavns Kulturbanner